Se čtyřválcovým 1,5litrovým dieselovým motorem od Kuboty je silnější než kdy předtím. Motor má vysoký točivý moment. To v kombinaci s výkonnější hnací soustavou a velkými koly dává stroji extrémní terénní vlastnosti. Hnací soustava se skládá z dvoupákového rotoru, kde jedno čerpadlo jde na přední kola a jedno na zadní kola, a také zubového čerpadla pro jeřáb a řízení. Stroj má pohon 6 kol na rychlý i pracovní převodový stupeň.
Stroj má standartně automatický zámek středového kloubu. Spolu s automatickou parkovací brzdou je stroj ještě efektivnější. Zámek středového kloubu a parkovací brzda se aktivují automaticky, když uvolníte pedál pojezdu. Kranman 960 má silný středový kloub.
Největší část vývojových prací jsme věnovali kabině. Kabina je samostatně odpružená, sklopná s dvojitou podlahou a třemi izolačními stěnami směrem k motorovému prostoru. To znamená, že i při plných otáčkách motoru, je hlučnost pouze 76 db. Je hluboko pod požadavky na ochranu sluchu a bezpochyby je nejlepší ve své třídě. Díky prostorné kabině a klenutému oknu je velmi dobrý výhled na prostor okolo stroje.
Velmi pohodlné křeslo je vzduchově odpružené vertikálně i horizontálně. Servopáčkami umístěnými v loketních opěrkách ovládáte jak jeřáb, tak řízení stroje. Servohydraulika umožňuje snadné a citlivé ovládání hydraulické ruky a také umožňuje velmi plynulou jízdu.
V různých balíčcích výbavy lze nalézt jak klimatizaci, tak naftové topení ovládané aplikací. Úložné možnosti jsou velmi dobře dimenzované a chytře umístěné. Díky výkonnému LED osvětlení celého okolí stroje, je stínování minimalizováno a je vytvořen rovnoměrný, příjemný světelný obraz.
Stroj dostal úplně nový typ hydraulické ruky, řady KX50 Extreme. Ruka je vyvinuta se zaměřením na sílu a optimalizovaný pohybový vzorec. Samozřejmostí je instalace našeho nejvýkonnějšího navijáku HV1000.
Stroj je dodáván s klanicemi, ale může nést i různé typy nástaveb, jakotřeba korby, odvětvovacví procesor, apod.. Bez ohledu na volbu lze klanice posouvat v celkem 15 různých polohách, což znamená velkou flexibilitu.
Se čtyřválcovým 1,5litrovým naftovým motorem od Kuboty s vysokým točivým momentem je Kranman silnější než kdy dříve. To v kombinaci s výkonnější hnací soustavou a velkými koly dává stroji extrémní terénní vlastnosti. Hnací soustava je hybridní, takže systém 6x6 je hydrostatický a pro delší přejezdy, se používá mechanický pohon přední osy.
Stroj má automatickou parkovací brzdu, která se aktivuje po uvolnění plynového pedálu.
Většinu vývojových prací jsme věnovali kabině. Kabina je pryžově odpružená, s dvojitou podlahou kabiny a třemi izolovanými stěnami, směrem k motorovému prostoru. To znamená, že při plných otáčkách motoru, je hladina zvuku velmi nízkých 76 db. To je hluboko pod požadavky na ochranu sluchu a je nepochybně nejlepší ve své třídě. Díky prostorné kabině a klenutému oknu získáte velmi dobrý výhled do všech stran. Velmi pohodlné křeslo je výškově nastavitelné a odpružené vzduchem. Ovládacími pákami, umístěnými v loketních opěrkách, ovládáte jak hydraulickou ruku, tak řízení a pojezd stroje. Servohydraulika, usnadňuje ovládání stroje a je velmi přesná. V různých stupních výbavy stroje, jsou např. i nezávislá topení a klimatizace, ovládaná aplikací. Úložné prostory jsou u tohoto moderního stroje chytře a velkoryse koncipovány.
Na ložné ploše, můžete kombinovat až 15 variací rozmístění klanic.
Na Kranman 960 je naše nově vyvinutá hydraulická ruka řady KX50 Extreme. Ruka je vyvinuta se zaměřením na výkon a optimalizovaná co se týká variability. Samozřejmostí je již namontovaný, nejsilnější naviják HV1000.
Níže naleznete související produkty, které lze dodat k tomuto stroji. Obrázky jsou ilustrativní a někdy jsou vyobrazeny na jiném typu stroje:
Hmotnost podvozku:
|
2700 kg
|
Celková délka:
|
6200 mm
|
Délka ložné plochy:
|
3200 mm
|
Šířka:
|
1680 mm
|
Nosnost:
|
3500 kg
|
Počet klanic:
|
6 - 8
|
Dosah ramene:
|
5100 mm
|
Zvedací síla:
|
1400 kg/1,2 m , 600 kg/3 m
|
Rotátor:
|
nekonečný
|
typ motoru:
|
Kubota 1505, 4válec
|
rozměr předních pneu:
|
405/70 R20
|
světlá výška:
|
350 mm
|
pohonná jednotka:
|
diesel
|
maximální rychlost:
|
10 km/h
|
výkon motoru:
|
25 hp
|
rozměr zadních pneu:
|
400 / 60-15,5
|
objem palivové nádrže:
|
32 L
|
spotřeba paliva:
|
2,5 L /hod.
|
točivý moment:
|
93 Nm
|